')
Vilkår og betingelser
Vilkårene gælder i tilfælde, hvor svensk eller anden lov ikke foreskriver andre regler, der er i strid med vores vilkår. Private forbrugere er underlagt forbrugerkøbsloven og loven om fjernkontrakter. Virksomheder er underlagt købeloven. Køb loven er dispositive, hvilket betyder, at vores egne aftaler kan være enige om andet end det, loven foreskriver. Yderligere information om gældende love kan findes via det svenske forbrugerbureau.
Aldersgrænse
For at kunne bestille via www.ergonomi.se skal du være over 18 år eller have en værges samtykke.
Priserne
Alle priser er angivet i svenske kroner ekskl. Forsendelse. Kunden kan vælge, om priserne skal præsenteres med eller uden moms. Moms tilføjes altid. Den pris, der gælder på bestillingstidspunktet, gælder også på leveringstidspunktet, uanset om priserne er ændret op eller ned. Vi tilbyder altid forsendelse.
Bestilling
Bestillinger foretages bedst via vores online butik www.ergonomi.se, men kan også foretages via telefon, fax eller e-mail. Ordrer, der foretages uden samtykke i en anden persons navn, og som forårsager økonomisk eller anden skade på Ergohuset, rapporteres til politiet.
Betalingsmetode
For privatpersoner gælder kontant betaling eller kortbetaling altid. Vi accepterer ikke rater. En juridisk person kan modtage en faktura betaling efter ansøgning. Ansøgningen kan foretages direkte på dette websted. Antallet af kreditdage er mellem 10 og 30 dage / netto, hvilket meddeles efter kreditkontrol. Ordrer, der er placeret inden kreditansøgningen er udfyldt, kan ikke leveres mod faktura. I tilfælde af forsinket betaling betales morarenter med 10% af det udestående beløb, beregnet fra forfaldsdatoen. Betalingsmetoden vælges i "Kassereren". Forsendelsesomkostninger tilføjes alle ordrer, medmindre andet er aftalt.
Leverancer
Leveringer foretages til kendte rederier i overensstemmelse med deres nuværende regler for hvert selskab. Det er købers ansvar, at de adresser, der gives ved bestilling, er korrekte.
Leveringstider
Lagerførte produkter pakkes normalt og sendes den samme eller den næste arbejdsdag. Leveringstiden er normalt 1-3 arbejdsdage fra produkterne forlader vores lager. Delvis levering af ordrer finder kun sted på kundens anmodning og medfører yderligere forsendelsesomkostninger for kunden.
Ændring og annullering
Ændringer af ordrer er mulige, så længe ordren ikke er afhentet. Tilføjelser og aflysninger kan også foretages via e-mail, fax eller telefon, men dette medfører en risiko for, at ordren har tid til at blive udført i den tid, det tager os at håndtere beskeder. Hvis ordren vælges, kan den ikke længere annulleres. Du som kunde er i tilfælde, hvor annullering ikke har fundet sted i tide, forpligtet til at modtage forsendelsen og kan derefter, hvor det er relevant, bruge "fortrydelsesretten". Annullering af ordrevarer, der er købt specifikt til kundens, er ikke mulig.
Garanti
Garanti gives af producenten, distributøren eller sælgeren og gælder for alle defekter i produktet, som ikke skyldes brugeren på grund af uagtsomhed eller vilje. Alle produkter i vores sortiment er dækket af mindst et (1) års garanti. I tilfælde, hvor producentens garantiperiode er længere end 1 år, er produktet dækket af denne garanti. Mange af vores produkter har op til 5 års garanti.
Klager
Forbrugerkøbsloven foreskriver to års reklamationsret for privatpersoner, uanset hvilken garantiperiode der gælder for et produkt. Klager skal fremsættes inden for en rimelig tid fra det tidspunkt, hvor fejlen blev opdaget. I tilfælde af en klage, efter at garantiperioden er udløbet, skal køberen være i stand til at påvise, at den mangel, der opstod på produktet allerede var tilgængelig på leveringstidspunktet.
Vender tilbage
Kontakt os for et returnummer på info@ergonomi.se eller på telefon 08-326670. Det er kundens forpligtelse til at angive ordre / fakturanummer og årsagen til den ønskede returnering. En PDF sendes til kundens e-mail-adresse som en returbekræftelse. Bekræftelsen skal vedlægges, når varen returneres. Kunden er ansvarlig for, at produktet emballeres i overensstemmelse med de anførte anbefalinger. Desuden skal produktet returneres i stødsikker emballage, hvilket normalt betyder en ydre kasse fyldt med stødabsorberende materiale, hvor produktet er placeret. Polstrede konvolutter betragtes normalt ikke som stødbeskyttelse. Kunden tager sig af og betaler returforsendelsen i forbindelse med retur. Hvis returneringen er en garantisag, refunderer vi kunden. Dette gælder kun i tilfælde, hvor returneringen falder ind under en normal garantisag. I garantisager er Ergohuset ERMI AB ansvarlig for forsendelse til kunden. Vi forbeholder os ret til at erstatte defekt produkt med tilsvarende eller bedre i tilfælde, hvor identisk produkt ikke findes.
Fortrydelsesret (gælder kun privatpersoner)
I henhold til loven om fjernkontrakter har privatpersoner ret til at annullere et køb inden for 14 kalenderdage fra den dag, de modtog produktet eller en væsentlig del af det. Produktet skal returneres i "i alt væsentligt uændret" tilstand. Dette gælder også produktets mulige emballage, tilbehør og software. Produktet må naturligvis ikke have været brugt, hvis et annulleret køb skal være tilladt. Når du køber en tjeneste, begynder fortrydelsesperioden den dag, aftalen indgås. Anmodning om anger
Välj nedan hur du vill se våra priser
Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn